.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وحشت در جاده 2000 تنکابن/ قتل هولناک یک رهگذر

شمال نیوز:  پلیس کماکان در حال بررسی علت قتل مرد ۵۵ ساله در جاده ۲ هزار تنکابن است.

به گفته افرادی که از مسیر جاده ۲ هزار تنکابن عبور می‌کنند، یک دستگاه خودروی مزدا سفید رنگ را مشاهده کردند که رانند‌ه‌اش با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

بر اساس این گزارش و طبق گفته افراد عبوری از آن جاده بر روی شیشه خودرو جای ۴ گلوله بود که همان گلوله ‌ها نیز به بالا تنه مقتول برخورده کرده بود.

گفته می‌شود، ضارب یا ضاربان سواره و به احتمال قوی با خودرو یا موتور سیکلت با در نظر گرفتن مکانی خلوت از عبور و مرور جاده ۲ هزار با تعقیب، مقتول و همراه ا‌و را غافلگیر و با شلیک مرگبار چهار گلوله وی را به قتل رساندند.

پس از اطلاع‌رسانی افرادی که این صحنه را در مسیر جاده ۲ بودند مأموران پلیس آگاهی و بررسی جرایم و اورژانس  ۱۱۵ پس از حضور و تحقیقات در محل وقوع جرم و طی تشریفات ویژه و نمونه‌برداری، چهار پوکه گلوله جنگی کشف و برای بررسی با سایر موارد و همچنین انتقال جسد، خودرو و نیز همراه مقتول به مقر پلیس توسط مراجع ذی‌صلاح، پرونده وارد چرخه بررسی‌های کارشناسی پلیس ویژه جرایم مذکور شده است.

سرهنگ کیومرث ابراهیمی در تنکابن با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: مقتول مردی است ۵۵ ساله به نام ناصر و قاتلان بدون شک از سایر استان‌ها بوده‌اند که  پلیس در حال پیگیری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غرب استانی 27 مهر 1392
قابل توجه اعضای محترم شورای تامین استان،
این چندمین قتل مخوفی است که در سال جاری در تنکابن صورت میگیرد وظاهراهنوز قاتلین شناسایی نشده انداگر نمی توانید امنیت را برقرار کنید لطفا با استانی شدن غرب استان مخالفت نکنید.
امیر حسین هاشم پور 3 بهمن 1392
خوب بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.